TURIZMUS PR és MARKETING
Turizmus PR és marketing üzletágunkat a turisztikai szakmából érkező, személyre szabott marketing kommunikációs szolgáltatások iránti egyre növekvő igény hívta életre.
Munkatársaink magas fokú képzettségének, szerteágazó szakmai ismeretének, piacismeretének és széleskörű személyes kapcsolatainak köszönhetően kreatívan és hatékonyan dolgozunk ki és bonyolítunk le marketing kommunikációs projekteket . A Turizmus Kft. mögött álló szerkesztőségi infrastruktúra, szakmai gárda (újságírók, grafikusok, szerkesztők, fordítók), valamint saját médiumai és kommunikációs platformjai révén olyan kommunikációs feladatok elvégzésére is képes, amelyek specializálódást és komoly szakmai rálátást igényelnek. Így nem csupán a szűk értelemben vett turisztikai PR-feladatok, hanem komplex marketing akciók lebonyolítására is képesek vagyunk.
Legyen szó egy desztináció vagy bármilyen más turisztikai termék (szálloda, légitársaság, utazási iroda, stb.) hazai vagy nemzetközi bevezetéséről, egy turisztikai szolgáltató számára új üzleti partnerek felkutatásáról, a szakma szereplőivel kapcsolatot kiépíteni szándékozó beszállítóról vagy bármilyen más kommunikációs megoldást igénylő feladatról, mi a rendelkezésünkre álló változatos eszköztárral és szakmai tudással készen állunk azok megvalósítására.
Kinek ajánljuk magunkat?
M a g y a r o r s z á g o n:
- a turisztikai szektor valamennyi szereplőjének – elsősorban szállodáknak, légitársaságoknak, utazási irodáknak, stb. -, akik saját PR-jukat, ismertségüket kívánják megerősíteni, vagy újabb potenciális üzleti partnereket szeretnének szerezni,
- olyan rendezvényhelyszíneknek, amelyek professzionális rendezvényügynökségekhez vagy céges rendezvényszervezőhöz keresik a kapcsolatot,
- olyan céges rendezvényszervezőknek, akik cégük rendezvényeihez, konferenciáihoz, meetingjeihez folyamatosan újabb és újabb helyszíneket keresnek, belföldön és külföldön egyaránt.
K ü l f ö l d ö n:
- olyan desztinációknak, akiknek nincs magyarországi képviseletük, de szükségük van általános turisztikai PR-tevékenységre a magyar piacon is,
- olyan desztinációknak, akiknek van ugyan képviseletük, de igényt tartanak egyedi, kiegészítő turisztikai PR-akciókra, marketing kommunikációs megoldásokra,
- olyan turisztikai szolgáltatók – elsősorban szállodák, rendezvényhelyszínek -, akik szeretnék felvenni a kapcsolatot potenciális magyar partnerekkel, kiutaztató irodák vagy céges rendezvényszervezők, corporate utaztatók képviselőivel.