Az Epic Week című népszerű kampány tavaly szeptemberben 11 millió embert ért el.
A Horvát Idegenforgalmi Közösség (HTZ) ismét elindította rendkívül népszerű Epic Week in Croatia elnevezésű kampányát, melyet valamennyi, Croatia, Full of life szlogenű social media felületén meghirdetett, beleérve a Facebookot, a Twittert és az Instagramot.
A játék szórakoztató módon nyújt remek lehetőséget az utazás iránt rajongóknak arra, hogy egy csodás utat nyerjenek Horvátországba, és személyesen átélhessék azokat az élményeket, amelyeket a játék során álomutazásként megjelöltek.
A játék, melynek feltétele a 18. életév betöltése, április 26-án indult, és egészen május 15-ig zajlik az alábbi országokban: Ausztria, Belgium, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Németország, Norvégia, Olaszország, USA, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia.
“Ez a Horvát Idegenforgalmi Közösség egyik legsikeresebb kampánya, a korábbi négy alkalom során, együttesen több mint 60 millió, Horvátország iránt érdeklődő potenciális utazót értünk el. A kirobbanó siker láttán úgy döntöttünk, idén is lesz folytatás, annál is inkább, mert sok korábbi résztvevő jelezte, hogy szeretnének ismét versenybe szállni a fődíjért. Számukra szerettünk volna kedvezni azzal, hogy ismét meghirdetjük a lehetőséget, amely egyben kiváló promóciós eszköz is. Játékos és szórakoztató módon mutathatjuk be Horvátország sokoldalú és gazdag turisztikai kínálatát, olyan desztinációként, ahol mindenki megtalálja a saját érdeklődésének megfelelő álomutazást” – fogalmazott Kristjan Staničić, a HTZ igazgatója.
Az erre kifejlesztett, speciális dizájnnal rendelkező weboldalon – https://feeds.croatia.hr/epic-week/ – a résztvevők összeállíthatják a számukra legideálisabb utazást. Összesen 219 aktivitás közül választhatnak, amelyekből maguk építhetik fel saját horvátországi álom-útitervüket. Kiválaszthatják azokat a helyszíneket, látnivalókat, városokat, gasztronómiai élményeket, amelyeket szeretnének átélni útjuk során.
Miután összeállították, meg kell osztaniuk valamelyik social media felületen, és arra biztatni ismerőseiket, hogy like-olják. A legtöbb szavazatot vagy like-ot kapott versenyzők bekerülnek a döntőbe, velük a Horvát Idegenforgalmi Közösség felveszi a kapcsolatot, és arra kérik őket, írják meg részletesen a HTZ számára, miért szeretnék megnyerni az utazást. A győztes, akit szakmai zsűri választ ki, megnyeri az általa összeállított utat.
A kiválasztott programokon és látnivalókon felül a HTZ a kampány részeként egy tematikus pihenőnapot is biztosít a nyertesnek az egyik választott desztinációban, és akár olyan plusz élményekben is részesülhet, mint a rafting, a kajakozás, a sziklamászás vagy a drótkötélpályán való lecsúszás.
Legutóbb tavaly szeptemberben zajlott hasonló kampány Epic Week – Last Call címmel, akkor 11 millió embert ért el, és több mint 8000 fővel bővült Horvátország követőinek a száma.
Összesen 13 000 résztvevő játszott, a nyertes pedig az olasz Angelo Elefante lett, aki spliti városlátogatást, a Stari Grad-síkság felkeresését, fotótúrát és gasztronómiai programokat választott, illetve egy fotósorozatot a híres horvát kutyafajtával, a dalmatával.
További információk Horvátországról: http://croatia.hr