Fenyvesi Judit feladata tartalomfejlesztési igazgatóként a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány tulajdonába tartozó szaklapkiadó termékeinek szakmai támogatása.
Az új pozícióhoz tartozó megbízás célja a többi közt tovább erősíteni, még professzionálisabbá tenni minden szinten a Turizmus Kft. különféle szakmai kiadványait és a hozzá tartozó online felületeket, az aktuális trendek és a folyamatosan változó igények figyelembevételével.
Mindemellett a közel húsz fős szerkesztőség és kiadó tagjaival közösen innovatív ötletek feltárása, tervezése és megvalósítása, s mindezen tevékenységekhez való hozzájárulás és koordinálás is szerepel a célkitűzések között.
Fenyvesi Judit korábban a Social Daily szakmai vezetőjeként a közösségi médiára specializálódott online hírportál (socialdaily.com) szerkesztőségét és a cég érdekeltségébe tartozó, 330 000 fős követői bázissal rendelkező Facebook-oldalakhoz (Social Daily, Qvajo, Leg Like) tartozó teendőket irányította, valamint a cég profiljába illeszkedő rendezvények, események szervezése, és szakmai magazin tervezése volt a feladata.
Ezt megelőzően pedig a MediaCity egyik főszerkesztőjeként a kiadóvállalat gondozásába került szakmai magazin teljes körű, tartalmi és vizuális megjelenésének átalakítására kapott megbízást. A cégvezetőknek szánt lap oldalszámának megduplázása, rovatainak és az újság arculatának kialakítása mellett a szerkesztőségi munka koordinálása, a médiavállalkozás többi lapjának vezetőivel való rendszeres együttműködés és egyeztetés, tervezés a céget érintő különböző témákban, továbbá a magazin partnereivel, országos szakmai szövetségek és multinacionális vállalatok vezetőivel való folyamatos kapcsolattartás tartozott munkaköréhez.
Fenyvesi Judit üzleti kommunikáció szakon szerezte meg alapdiplomáját a mai Budapesti Metropolitan Egyetemen, majd mesterdiplomáját kommunikáció- és médiatudomány szakon a Budapesti Corvinus Egyetemen, s jelenleg is ez utóbbi intézmény doktorjelöltje.
Elérhetőségei:
e-mail: fenyvesi.judit@turizmus.com
mobil: +36 20 254 3698